Stříbro:   stribro.net   strom   snk-ed   ostrostřelci   lan-párty

Stříbro.net

Dnes je 17. 10. 2021     Svátek slaví Hedvika, zítra Lukáš Přidat k oblíbeným stránkám Rozšířené
Hlavní menu

Webmail stribro.net

Ukázka z fotogalerie
malování Stříbra 10
workshop 2007 - malování
zobrazení: 4143
známka: 0

Nejnovější komentáře
  • mon cler Verkauf Mon cler Outlet-Store <strong><a href="http://www . . . (Najdi 100 rozdílů, aneb nedělá z nás někdo blbce?)
  • <strong><a href="http://www.luxurywatcheslove.com/de/&qu ot;>Re . . . (Zastupitelé proti občanům - reportáž v ČT)
  • <a href="http://www.monclerinosterreich.me/de/&q uot;>moncler Verkauf . . . (Zajistí pouliční kamery bezpečí? Nikoliv.)
  • <strong><a href="http://www.daunenjackewiemoncler.co/de/ "> . . . (Advent v lese 2012)

  • Syndikace obsahu
    RSS ATOM

    Komentáře

    ke článku: Větrný park Stříbro - představení
    ze dne 20.03.2008, autor článku: Tomáš Möller

    Komentář ze dne: 21.03.2008 21:09:51     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Radek (@)
    Titulek:
    Peníze za větrníky do městské kasy by se hodily. To že to hyzdí krajinu 20 let vydržím a pak bych to nařídil odstranit. Že se postaví mraky větrníkú ale neodstaví se žádná spalovací elektrárna je zarážející. Že se nezmění cena elektřiny i kdyby bylo větrníků ve Stříbře sto je smutné!! takže suma sumárum.. někdo to vymyslel v EU, přikázal stavět a nakonec to někdo musí všechno zaplatit a mám takový dojem, že to budeme my všichni odběratelé. A kdyby bylo nejhůř tak ČEZ nechá nějaké Obnovitelné zdroje padnout. A závěr je na vás


    Komentář ze dne: 22.03.2008 00:16:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - zastupitel (@)
    Titulek:
    Tak Já souhlasím s prvním názorem.
    Tak to nějak je a jen je zde někdo hodně slepí.
    Nejsem odpůrcem VE a fandím i všem obnovitelným zdrojům ale proč o tomto rozhodují úplní neználci ?
    Je nutné zohlednit veškeré věci . Proč právě tady ? Proč tak rychle ? Viděl jste nebo jste někde četli studii o naší lokalitě v minulosti o potenciální vhodnosti VE ? Já tedy ne a teď najednou ? No jo město potřebuje pár korun do kapsy - ale ty lze získat i jinak a tohle není asi to pravé.
    Jukněte pro porovnání názorů :
    http://www.stop-vetrnikum.webz.cz/index.php
    ht tp://www.stop-vetrnikum.webz.cz/view.php?cisloclan ku=2007090024

    Už se těším jak se brzo objeví , občané města rozhodněte a budete mít el. energii o50% levnější , nebo se pletu ?
    Taky je zajímavé jak NYNÍ tento zdroj a jeho výstavbu podporuje EU a odborníci kteří se tímto zabývají již hodně dlouho.
    Informací je dost a tak najít pravdu je těžké ale ......
    http://www.cdk.cz/rp/clanky/350/vetrna-energetik a-a-cesky-venkov/



    Komentář ze dne: 05.03.2016 04:36:43     Reagovat
    Autor: [chenmeinvz] - chenlili (chenmeinv@outlook.com)
    Titulek: chenlili



    Komentář ze dne: 24.03.2008 14:39:12     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Rosťa (RostislavHarman@seznam.cz)
    Titulek: Jsem pro
    Určitě jsem pro stavbu větrných elektráren, navíc z dobrého ekologického záměru by byly slušné peníze. Jen je dobře investovat pro město. Osobně jsem byl v zahraničí ve městech, kde stojí tyto elektrárny a ani v nejmenším u mě nevyvolávaly nějaký negativní pocit.

    Komentář ze dne: 26.03.2008 03:03:27     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - radio jerevan (jerevan@maskva.ru)
    Titulek:
    Elektrárny ano proč ne,ale dávat sem odkazy na požáry atd.Ty fotky jsou z přelomu 80-90let někde v evropě a vzhledem k počtu těch el. to je kapka v moři.Dnes je to už někde jinde efektivnost výroby i bezpečnost.

    Komentář ze dne: 27.03.2008 08:30:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Dotaz (@)
    Titulek: Re:Dnes jsme opravdu jinde!
    Mám dotaz na radio jerevan. Na jaké požáry a fotky z 80-90 let ?
    Kde jste vzal tuhle informaci? Odkazy jsou aktuální.
    Ale pokud nechcete brát obě strany tak nechte být.
    Jedná se o porovnání kladů a záporů VE. Proč jsou nyní v posouzení EU a právě těch nez. expertů na prvních místech ale od zadu ? O tom již nehovoří ! No nehovoří o tom, protože se na to nikdo neptá. A pokud se nikdo neptá na konkrétní věci tak je jasné že ten kdo je chce bude předkládat jen pozitiva.
    Možná "ČEZ představil plán 13 větrníků na Tachovsku, občané se divili"
    http://www.estav.cz/zpravy/nove/vetrna-elektrarna- tachov.html?x=rss_eStav
    No a pak se podívejte na animaci která byla představena, dej si to dohromady a pak posuďte o co jde. Kde jsou slova - jsme historické město a zakládáme si na zachování celkového rázu. No každý má právo na názor, ale Já osobně nejsem prozatím nakloněn k tomuto projektu. Prozatím nebyly předány dostatečné podložené informace. Zatím jen úvahy kladné i pozitvní stránky a spekulace.
    P.S. Jen nevím zda je vhodné od zástupců města tento projekt podmiňovat možností příjmu peněz na opravy komunikací atd. To by mělo fungovat i bez toho. Co si sem necháme dát dál za úplatu až nebude na další věci které jsou nutné./ spalovny odpadů, skládky atd. ? /
    No podle mého se nejvíce dá vydělat i finančně na spokojenosti občanů - práce, bydlení životní prostředí, školy, sport atd. No možná se sem první rok pohrnou turisti na čumendu. Budu mít el. energii za 50% ? To asi ne tak proč si to nepostaví doma šéfové ČEZu ? Všude fouká a to že tato lokalita je nej nej tak o tom opravdu nevím.Takovéto podmínky jakou jsou zde jsou skoro všude nebo ne ? Ono jinde by to bylo ale jen 1-3 ks a to ještě mimo obydlené části a to by se sakra prodražilo.
    Prosím čtenáře i možná oficiální pracovníky o informaci kdy a kde proběhlo výběrové řízení na dodavatele , kdo stanovil podmínky atd. Nebo je stav pokus ? Jo pokud chce něco občan tak si dej žádost a pokud to někdo schválí a ne

    Komentář ze dne: 27.03.2008 08:36:07     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - ....... (@)
    Titulek: Dodatek
    Jo pokud chce něco občan - tak si dej žádost a pokud to někdo / většina /schválí a nebude nikdo závidět tak se to možná povede ale to musíš mít ještě štěstí na svoje jméno. Jo jméno Ti otevírá možnosti , nápad a aktivita se hodnotí až potom.

    Komentář ze dne: 28.03.2008 00:15:53     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - radio jerevan (jerevan@maskva.ru)
    Titulek:
    Ty fotky jsou opravdu už historické a nevím o jediné havárii el. v Čr a už jejich tu dost.Měl jsem možnost strávit noc v těsné blízkosti dvou větrných el.Za celou noc jsem nezaznamenal nic proč bych z tohoto zařízení měl mít obavy.

    Komentář ze dne: 28.03.2008 08:01:59     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - ....... (@)
    Titulek: Pro radio jerevan
    Prosím radio jerevan o informaci o čem stále píše - jaké fotky a jaká historie ? Nevím na co reagujete , protože toto není v tématu - jde o aktuální odpovědi na otázky tj. klady a zápory VE. uváděny jen příklady že jsou opravdu dostupné informace pokud je někdo chce slyšet a vnímat.Musíte přeci porovnávat a není přeci vše jen bílé.
    Je fajn že máte názor ohledně jedné noci u VE, ale já mám život poněkud delší než na jednu nepo pár nocí a taky jsem již několikrát spal i v ne zrovna dobrých podmínkách a bezproblémů jsem se vyspal do růžova. Tak si ustel a žij u VE 40 let a potom můžeš porovnávat ale takhle asi ne. Toto opravdu nepůjde vypnout pokud se přijde na problém.Doufám že to opravdu problém není ale nikdo mne zatím neujistil ani nepřesvědčil.
    O tomto záměru jsem prvně a to náhodou četl 12/2007 z jednání zastupitelů do tédoby ani zmínka a v územním plánu nebo plánu kraje taky nebyla uvedena tato jednání nebo záměr. Je to dosti podivné .Ale to není moje záležitost. Informace tohoto typu byly pro mne před 3 lety dost důležité a byl jsem ujištěn že tato lokalita není brána v úvahu na tuto výstavbu . Podmínky se asi nemění že jo, protože VE potřebují to co je konstantní. Takže na mne osobně se to jeví jako klamání a je mi to líto ale co dál......

    Komentář ze dne: 28.03.2008 18:20:36     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - radio jerevan (jerevan@maskva.ru)
    Titulek:
    Ty fotky z propaganda stránek!Rok výroby 1996 - požáry 2000-2002 stačí!Jinak já si ten větrnej park postavím třeba na zahradě u domu a je mi to jedno!Na těchto věcech je krásné,ač to nikoho neohrožuje,nikdo to nechce stavět hned vedle náměstí,ale zbrojit se proti něčemu musí!Víc mi vadí radar kovbojů z ůesej a jednání naší vlády,než toto!A proti raketové střelnici na otročínském kopci jste taky tak bojoval za komunismu?Určitě ne a bylo tam 120 raket,které by udělaly větší paseku!!!

    Komentář ze dne: 30.03.2008 22:52:03     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - HMM (@)
    Titulek: Re:
    Kolik Ti je a umíš číst ?
    Víš vůbec o čm píšeš, Co je u tebe raketová střelnice - pojem ?
    To co tady bylo a kam byly namířeny je stále aktuální, ale jen je to jinde a namířeno jinam.Ale to asi nechápeš o co šlo a o co jde dnes.
    Pokud prší z hora tak taky nosíš deštník nad sebou a o tom to je , že se vždy chráníš odkud to čekáš, že by to mohlo přijít hlupáčku. raketky a hraní na vojáčky tady bylo a bylo to úplně ČÁSTEČNĚ neškodný / hlavičky často chyběly těm tvím raketkám / ty byly trošku jinde / ale nechme toho protože jsi asi moc mladý a ......nebo ?
    Dnes máme jiné starosti a toto nezměníme , svět je plný nenávisti a pokud ukážeš že jsi slabý a bezmocný tak ....


    Komentář ze dne: 29.03.2008 12:16:38     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - agbiker (@)
    Titulek: Větrné elektrárny:
    Způsobí zdražení elektrické elektřiny: cena elektřiny z těchto zdrojů je mnohem vyšší, než cena z ostatních zdrojů. K tomu je ještě potřeba přičíst další obrovské náklady, které si vyžádá regulace el. sítě, neboť větrné elektrárny dodávají proud značně nepravidelně.
    Zdravotní rizika: nejsou zdaleka tak dobře zdokumentovány, jak je občanům
    předkládáno. (Studie hovoří o min. vzdálenosti 1,5km; některé dokonce o 2-3 km)
    Jsou neekologické: Kvůli VTE nebude odstavena jediná tepelná nebo jaderná elektrárna. Ušetří se jen nepatrné množství uhlí za cenu obrovských nákladů.
    Vezmeme-li v úvahu i další faktory (jako je spotřeba materiálu, životnost, výkon,zálohy, finance …), zjistíme, že v podstatě se jedná o neekologické zdroje, způsobující více škody než užitku.
    VTE nemohou pracovat v sítí bez uhelných a plynových elektráren, takže úvahy o tom,že jednou nám paliva dojdou, jsou v tomto případě zcela zcestné.
    Normy: stín rotující vrtule a zejména hluk vydávaný VTE je velice obtěžující i při dodržení norem. Pokud dojde k překročení hlukových limitů, bude prakticky nemožné
    toto dokázat.
    Ráz krajiny: VTE hrubě narušují krajinný ráz, v jejich blízkém okolí dochází k poklesu cen nemovitostí a pozemků a odlivu turistického ruchu.

    Komentář ze dne: 30.03.2008 22:42:12     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - ..... (@)
    Titulek: Re: Větrné elektrárny:
    Díky a souhlasím s Tebou, Doufám že to někomu dojde a zastaví to než bude pozdě.

    Komentář ze dne: 31.03.2008 15:56:57     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Riky (@)
    Titulek: Re: Re: Větrné elektrárny:
    Já jsem jednoznačně pro větrné elektrárny.Stejnak se tomu dobudoucna nevyhneme a naše děti a vnuci budou mít čistější vzuch. A určitě vypadají líp,než čoudící komíny,chrlící jedy....Ale jak už zde bylo řečeno, jsou lidé, kteří proti něčemu pořád protestovat musí, asi je to teď v módě..ale naštěstí ti "věční mudrlanti" prostě vývoj nezastaví, jsou to zřejmě už asi starší lidé, kteří zamrzli v minulém století..njn, starýho psa novým kouskům nenaučíš.

    Komentář ze dne: 01.04.2008 14:46:00     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Větrné elektrárny:
    Nevím kde jste tady četl o nějakém protestu, jen je potřeba aby všechny informace byly předloženy a jednalo se na rovinu ,ale o to tu asi nejde. jsme si rovni a někdo je rovnější asi ....
    Pokud budou zveřejněny všechny podmínky tak potom nemusí docházet ke spekulacím atd.
    Ale pokud jste pro tak tomu musíte mít také argumenty . vždy je nutné říci proč Ano a proč NE.
    Ale pokud zajdete na zastupitelstvo ve Stříbře tak je je to jasné, ani zde nebo jen opravdu jediněle se zde nikdo neptá proč ne nebo proč ano když se má něco projednat. Buď je skoro vždy jednohlasně pro nebo proti / v návrhu je souhlas nebo nesouhlas tak proč se v tom šťourat nebo se zajímat kde je problém atd. No ale život jde dál právě že to tu zanecháváme pro naše děti tak proto se musíme ptát proč. Nyní se dává nedaleko do provozu tzv. sluneční elektrárna. Moc se o tom nehovoří a nepíše ale protože je to co je správně a bez problémů.
    Také tuto variantu výroby energie schvaluji.

    Komentář ze dne: 07.04.2008 11:05:41     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Stříbrskej taťka (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Větrné elektrárny:
    Schvalujete výrobu energie fotovoltaickou cestou? Z ekonomického hlediska se jedná o ještě větší zvěrstvo než v případě větrníků. Jen to tolik neděsí houbaře.

    Komentář ze dne: 07.04.2008 10:58:08     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Stříbrskej taťka (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Větrné elektrárny:
    Zkuste "věčným mudrlantům" vysvětlit, proč se do budoucna neobejdeme bez větrných elektráren. Věřte mi, půjde to těžko, protože tito mudrlanti ve škole málo chyběli na hodinách počtů.

    Komentář ze dne: 10.04.2008 12:41:16     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - ??? !!! (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Větrné elektrárny:
    Tak hele taťko , pokud argumentuješ počtama tak můžeš něco ukázat.
    Vem čísla spotřeby ČR, vem si kolik vyrobíme , kolik prodáme a kolik nakoupíme /MWh/ To pro začátek stačí protože stejně se dál nedostaneš poku máš na to tenhle názor. Ono nejde u nás !! vůbec o ekonomiku.
    Žádná uhelná el. ani v Temelíně z důvodu i stovek VE nesníží výkon. protože to by se musely úplně zavřít aby se to dalo počítat jak tvrdíš. Výkon musí být protože snížení stojí více než výroba a taky pokud by se musela úplně zastavit tak likvidace nebo zakonzervování by stálo tolik že to nenahradí těch málo projektů v ČR na VE. takže o tomto je řeč. Buď je nutné opravdu ve velkém / a na to naše lokality nejsou stavěny / ono se zde totiž žije a ne chodí po houbách. Samo že mi vadí uhelná el. ale to lze řešit i jinak . Ale je v tom mnoho aspektů a nejde jen otočit klíčem. Ukaž prosím stručně nějakou ek. rozvahu výhody tady na Stříbrsku VE . Ano pokud by se do toho město pustilo nebo i jiný subjekt a mohli jsme prodávat do sítě a tím mít v naší lokalitě energii za polovic a ještě se ziskem tak OK. Ale tím taky stoupne spotřeba - lidé přestanou hospodařit. Nejde jen o naše území. Pokud chápeš tak je v tom úplně něco jiného a ne ekonomika výroby el. energie. Pokud budeme dobře regulovat spotřeby a hlavně distribuci tak to nepotřebujeme - to znamená z ekonomických důvvodů o kterých píšeš.
    Na to Ti ale počty ze školy nestačí.
    Proč je staví ČEZ když je nepotřebuje , že jim záleží na ekologické výrobě ? Na to už máme právě Temelín ! Koukni na to selským rozumem.To je ale můj názor a ten Váš také beru protože je to alespoň názor . Horší je pokud lidé názor nemají vůbeca jen jak ovce jdou stádem.Takových je více a proto se děje i toto. Tak díky za názor

    Komentář ze dne: 11.04.2008 00:11:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Stříbrskej taťka (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Větrné elektrárny:
    Tak hele, otazníkovykřičníku, kdybys sledoval vlákno, tak bys věděl na co reaguju a nepřesvědčoval bys přesvědčenýho. Že je výroba energie z tzv. obnovitelných zdrojů pitomost, to ví každej sedlák, kterej se musí uživit bez dotací. A k tomu mu počty ze školy stačí. Že se v budoucnu bude lidstvo opírat o výrobu energie štěpením jádra, to je taky sedlákům jasný. Snad jednou budeme i jádra slučovat a bude pokoj se zeleným šílenstvím. Kdybys chtěl nějaký argumenty, tak Tě upozorňuju, že i v hodinách fyziky jsem občas dával pozor a jsem na zkoušení dobře připraveným žákem. Boj zelených proti jaderné energii a současně proti emisím CO2 je humorný a je omluvitelný snad jen u Jihočeských matek (já bych se chtěl na mateřské dovolené taky trochu proskotačit kolem Temelína). Větrníky v lesích nebo na horách se mi hnusí, nechci je tady, ale považuji je za nejmenší zlo ze všech pseudoekologických výrob energie. Fotovoltaika je už úplné zoufalství, které si nechají vnutit opravdu jen ovce. A jak vidno, je jich v Evropě haba kuk. :-)


    Komentář ze dne: 10.04.2008 12:53:42     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - ???!!! (@)
    Titulek: Re: Větrné elektrárny:
    Prosím Tě nevíš jak proti tomuto bojovat ?
    Sjednotit lidi se stejným názorem , nebo jak ?
    Toto již není sranda , je to na dost dlouho a někomu to nedochází. Zanechají tady to čemu se jinde brání zuby nechty - Ano výroba 13 ks zbaští mnoho energie a peněz které platíme a dáváme ČEZu a nyní znovu plať ale daň vysokou. Pokud je Ti co rozhodli a jsou od ČEZu tak si současně nechjí taky postavit stejný počet VE 600 m od domova.
    Tak Ok A jdeme do toho.Ale za naše a pro nás. a tak aby to bylo Ok a nikoho to neomezovalo atd.
    Díky
    Jo jedno pozitivum , lidi budou mít práci při výrobě a údržbě. Ale pokud jsme u té údržby. Nejdříve by měl ČEZ si udělat pořádek u sebe / jak vybadá síť / No oni to svedou na distribuční firmy a oni nic. Zafouká a padá to jak hrušky a a o stáří některých úseků ani nemluvím. Ale lidi platí stejně. To je jako by jsi platil stejně za jízdu na starém kole na štangličce nebo za letadlo.

    Komentář ze dne: 10.04.2008 23:38:14     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Riky (@)
    Titulek:
    Tak mi pověz, jaké alternativy výroby el. dobudoucna máme?? moc jich není..zásoby uhlí nevydrží věčně. Jěště tady nikdo neřekl pádný důvod proč VE ne!! Jediný argument proti je estetický..ale tohle je relativní..před 100 lety, kdyby někdo viděl dnešní vysokonapěťové stožáry na polích, tak by se zhrozil, co je to za monstrum..ty je dneska ani nevnímáš a to kolem nich jezdíš každej den...je to o zvyku,když na něco koukáž od narození.Naše děti VE taky nebudou vnímat, budou to brát jako samozřejmost. Co my víme, co bude za 50,100 let.VE možná budou ty nejmenší objekty tady..překvapuje mě ta zpátečnickost dnešních lidí..kdyby byli všichni takoví, tak dneska jezdíme na trakařích a pereme na valchách..hol je móda dnes proti všemu protestovat..

    Komentář ze dne: 11.04.2008 00:30:05     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Stříbrskej taťka (@)
    Titulek: Re:
    Tak já Ti to tedy povím, ale jsme na internetu a mohl bys na to juknout sám. Žádná fosilní paliva nevydrží věčně, ale naštěstí máme palivo do jaderných elektráren, které umožní lidstvu "přežít" mnoho století. Nastuduj něco o rychlých (množivých) reaktorech, které vyrobí víc štěpného materiálu než jej spotřebují při vlastní výrobě energie. Fungují již desítky let v Rusku (600MW), ve Francii (1200MW) a v USA. Demonstrační elektrárny tohoto typu existují v Německu a VB (jedna je asi ještě v Belgii, ale to nevím jistě). Jen ten jeden ruskej blok vyrobil za 27 let provozu téměř 100 miliard kWh el. energie. Už čtyřicet let makají tyto reaktory na ponorkách. Stačí?

    Komentář ze dne: 11.04.2008 07:42:24     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - pažout (@)
    Titulek: Re:
    Ahoj , prosím Tě nebylo by lepší toto srovnávat s něčím co se pohybuje , točí a pod. ? nebo oni tady budou jenom stát a čučet ? Hodně lidí se sem přestěhovalo , začalo tady investovat svoje prostředky / zdaněné / do bydlení. tak proč jim Ti co si z těch daní platí neřekli že je tady toto plánováno . Ještě Ti co se ptali na plánovanou výstavbu a územní plán Stříbra i kraje loni tak nebyla nikde ani náznak o tomto projektu a výstavbě.
    Zdá se Vám to fér? Mně osobně ne a pokud k tomuto dojde určitě dojde na spory. Je to stejné jako kdyby si v roce 2007 zažádal o výstavbu RD a bylo vše OK a v roce 2008 by někdo rozhodl že za barákem budeš mít dálnici. Je to myšleno v krátkém horizontu. Je jasné pokud tam bydlím již 20 let tak musím ustoupit a brát to jako veřejný zájem. Toto ze jájem jen jedné společnosti a pár lidí za úplatu.
    Pokud mne někdo přesvědčí o veřejným zájmu této akce tak se omluvím za svůj názor.


    Komentář ze dne: 13.04.2008 14:34:10     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Riky (@)
    Titulek:
    Taťko, jdi někam s jadernou energií, která produkuje tuny jaderného odpadu, který se ukládá na stovky tisíc let a jednou by to tady bylo jedno velké uložiště..a nemluvě o betonových monstrech, jakými bezpochyby jaderné el.jsou.Proti tomu je bílý větrník elegantní laňka, navíc je to čistá energie a krom estetického hlediska nevidím problém.Navíc u v blízkosti žádného domu nebudou, pokud ovšem nechcete mít RD uprostřed vojenského cvičiště...Jen chci podotknout, že nemám rád ČEZ stejně tak jako vy, byl bych radši, kdyby toto provozovala nějaká konkurence.

    Komentář ze dne: 14.04.2008 00:40:54     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Stříbrskej taťka (@)
    Titulek: Re:
    Nechci se pouštět do přednášky o štěpení jádra a hospodaření s jadernými odpady. Všechno můžeš vyčíst na internetu ze zdrojů od skutečných autorit v oboru. Jen připomenu, že pokud lidstvo v budoucnu dokáže udržet řízenou jadernou fúzi dostatečně dlouhou dobu, problém s jaderným odpadem zmizí úplně. Stejně jako problémy lidstva se zdrojem energie. Ani v blízké budoucnosti však jaderný odpad nepředstavuje fatální problém. Hospodaření se zbytky štěpitelných materiálů se neustále zlepšuje a přepracovávání na další palivo je již využívanou skutečností. Tím nechci říct, že ukládání vyhořelého paliva při výrobě energie štěpením jádra bude odstraněno zcela. A porovnávat jadernou elektrárnu s větrníky z estetického hlediska odmítám. Kdybys chtěl jednu JE nahradit těmito "laňkami", tak by tu bylo dost přelaňkováno. :-) P.S. ČEZ mi nevadí. Prodává do sítě energii za evropské ceny, netěší se žádné zvláštní ochraně. Doporučuji nákup akcií této společnosti. Láska se časem dostaví.

    Komentář ze dne: 13.04.2008 14:44:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    Pažout : tohle bylo uvedeno jen jako příklad toho, že vše je relativní..prostě jsem jen chtěl říct, že to co se tobě dnes zdá nepředstavitelné, bude jednou běžná realita..kdysi někdo řekl: "člověk nemůže létat"! ...a hle, létáme, dokonce 7x rychleji než zvuk, a podrž se, dokonce do vesmíru!! :-). takových příkladů ti můžu uvést stovky, v historii vždycky byli a budou zpátečníci a prostě budou protestovat proti všemu a všem..:-(

    Komentář ze dne: 13.04.2008 14:54:02     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Riky (@)
    Titulek:
    P.S.: Pažoute, koukni se občas na nějaký Sci-Fi film, a uvidíš, jak budou vypadat města za 500 let..fakt, koukni třeba na film "Já,robot" a uvidíš že nějaký větrník je proti tomu nic...vem si třeba větrný mlýn...myslíš, že proti němu v minulosti hospodyňky protestovaly?..že na tohle nechtějí koukat?.chtěly mít mouku, musely být mlýny..chceš elektriku, aby jsi mohl koukat na internet? musí být větrné elektrárny.Lidi jsou dneska tak zhejčkaný, nechtějí VE, ale bez elektriky by se už ani neuprdli..:-) čus.

    Komentář ze dne: 14.04.2008 09:27:37     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Stříbrskej taťka (@)
    Titulek: Re:
    Jak budou vypadat města za 500 let? To nelze vidět dnes ve filmu, to opravdu ne. :-))))) Proč nám pořád zelení ekoaktivisté podsouvají, že bez větrníků nebudeme mít elektřinu? S větrníky a bez "klasických" zdrojů ji mít nebudeme, to se dá snadno spočítat. Nějaká by ale byla, třeba pro hospodyňky na mletí mouky. Jenže já chci své pohodlí, pračku, myčku, žehličku, sporák, klima, topení, lokomotivy, hutě a do budoucna vodík pro automobily svých dětí. Já ještě dojezdím na ropu a zemní plyn. :-)

    Komentář ze dne: 13.04.2008 22:17:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Honza (jamrichjan@seznam.cz)
    Titulek:
    Většině zde diskutujících uniká jedna zásadní věc. Nejde o to,jestli se nám VE líbí, jestli nám vadí, jde o prachy. V Bruselu někdo určil, kolik procent elektriky se vyrobí z obnovitelných zdrojů. Provozování VE nebo fotovoltaiky je pro provozovatele velice lukrativní činnost díky výkupním cenám takto vyrobené energie. Platíme to ale my všichni v ceně odebrané energie. Pokud si někdo myslí, že spuštění VE znamená vypnutí klasické elektrárny, je na omylu. V tom případě by bezvětří znamenalo výpadek sítě. Takže každá běžící VE je zálohována tepelnou nebo jadernou elektrárnou. Podrobnosti si můžete zjistit na netu ( regulace energetické soustavy).
    Ještě podotýkám, že jsem velký fanda obnovitelných zdrojů, svůj RD vytápím biomasou bez jakýchkoliv dotací a vyplatí se mi to!

    Komentář ze dne: 14.04.2008 00:00:05     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Stříbrskej taťka (@)
    Titulek: Re:
    Konečně trefa do černého. A k tomu vytápění biomasou jste správně uvedl, že se Vám to vyplatí i bez dotací. Takovému vytápění rozumím a jsem rád, že Vám na něj nemusím dohazovat ze svých daní. Problém je jen v tom, že všichni topit biomasou nemůžeme. Lidstvo spálilo za jedno století "biomasu", která rostla miliony let.

    Komentář ze dne: 14.04.2008 19:37:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Riky (@)
    Titulek: Re:
    Ok, opíráte se zde o argument, že VE svět nespasí..souhlasím, ale prostě je to krůček vpřed v myšlení lidí..takhle to začíná, konečně uvědomění, že pálit uhlí donekonečna nepůjde..technika se pořád vyvíjí, jak můžete vědět, že za pár desítek let lidé nezkonstruují takový generátor, který bude generovat 100x větší energii, než dosavadní ,při zachování otáček, atd..bude prostě efektivnější. Vy pořád vycházíte z dnešních údajů, to je jako kdybych srovnval první spalovací motor o výkonu 1.5 koňské síly, s výkonem dnešního motoru Formule 1, o výkonu 800 koní.To nejde.Technologie VE je ještě v plenkách..uvidíme, každopádně mě prudí to okamžíté zatracování, někomu se holt líbí víc čoudící komíny TE, než větrníky..

    Komentář ze dne: 15.04.2008 11:41:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Stříbrskej taťka (@)
    Titulek: Re: Re:
    Chtělo by to více fyziky a méně ideologie. Vzdávám to. Kupředu, levá!

    Komentář ze dne: 15.04.2008 20:50:56     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Riky (@)
    Titulek:
    Na to, abych zjistil, že větrná el. je pro životní prostředí šetrnější než tepelná, nebo atomová, nepotřebju doktorát z fyziky...mno jo,no, tak poďme, jdema špinit ovzduší pro naše děti...

    Komentář ze dne: 10.11.2015 09:53:56     Reagovat
    Autor: [caihuali] - 20151110caihuali (hcai238@gmail.com)
    Titulek: 20151110caihuali



    Komentář ze dne: 01.11.2016 08:51:52     Reagovat
    Autor: [wq123] - wq123 (kk24783670@163.com)
    Titulek:


    Komentář ze dne: 18.11.2016 03:00:40     Reagovat
    Autor: [Sjcg123] - Sjcg123 (jay452996847@gmail.com)
    Titulek: http://www.itnbol.top




    Komentář ze dne: 04.12.2016 06:24:59     Reagovat
    Autor: [sanjunn] - sanjunn (623875367l@gmail.com)
    Titulek: xxx






    Komentář ze dne: 27.02.2017 08:06:35     Reagovat
    Autor: [lzm00] - lzm00 (lizhimin1221@yahoo.com)
    Titulek:
    pandor a australia
    Hugo Boss Outlet
    baseball jerseys
    coach bags
    coach outlet
    KD 8 shoes
    adidas shoes
    kate spade
    kate spade bags
    ugg slippers
    pandora jewelry
    kate spade handbags
    < b>michael kors outlet
    burberry< /a>
    pandora charms sale online
    ray ban gl asses
    coach outlet
    paul smith
    louis vuitton outlet
    Michae l Kors Outlet
    coac h outlet
    polo outlet
    Ralph Lauren
    flash sunglasses
    coach
    hockey jerseys
    michael kors tote
    Nike Air Jordan
    moncler mens jackets
    Komentář ze dne: 08.03.2017 12:50:11     Reagovat
    Autor: [xxx] - xxx (623875367l@gmail.com)
    Titulek: xxx




    Komentář ze dne: 07.05.2018 09:49:06     Reagovat
    Autor: [chanyuan185] - chanyuan185 (daigege6@gmail.com)
    Titulek:

    Komentář ze dne: 06.06.2018 09:03:19     Reagovat
    Autor: [wq123] - wq123 (kk24783670@163.com)
    Titulek:



    Komentář ze dne: 04.07.2018 03:09:30     Reagovat
    Autor: [chenlinab] - chenlina (chenlina1231@outlook.com)
    Titulek:


    Komentář ze dne: 20.09.2018 05:39:42     Reagovat
    Autor: [chenlinad] - chenlina (chenlina1231@outlook.com)
    Titulek: Re: qqq


    Komentář ze dne: ..     Reagovat
    Autor: neregistrovaný -
    Titulek:

    Komentář ze dne: ..     Reagovat
    Autor: neregistrovaný -
    Titulek:

    Komentář ze dne: ..     Reagovat
    Autor: neregistrovaný -
    Titulek:

    Komentář ze dne: ..     Reagovat
    Autor: neregistrovaný -
    Titulek:

    Čtenář

    Uživatelské jméno:

    Heslo:




    Registrace nového čtenáře!
    Info o registraci


    Novinky na Stříbro.net
    04.12.2011: Nové mapy
    Dnes byly zprovozněny nové mapy. Zobrazit lze jak klasickou, tak i leteckou nebo turistickou mapu. K dispozici je i zobrazení turistických tras a cyklotras.

    17.05.2011: Nefunkční kamera
    Omlouváme se za nefunkčnost webkamery v Benešově ul. Zjišťujeme důvody, proč nefunguje.

    03.01.2011: Nová webkamera
    Stříbrské webkamery byly rozšířeny o on-line pohled na pěší zónu v Benešově ulici.


    Nejnovější inzeráty
    Nejsou žádné inzeráty.

    Kalendář
    <<  Říjen  >>
    PoÚtStČtSoNe
        1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31

    Aktuální kurzy
    Ubytování Pelhřimov.

    Uluslararası zati eşya taşımacılığı didim şehirler arası nakliyat https://www.cerrahoglunakliyat.com evden eve nakliyat Şırnak evden eve nakliyat adana evden eve nakliyat Siirt evden eve nakliyat batman evden eve nakliyat şanlıurfa evden eve nakliyat

    Za obsah článku plně zodpovídá jeho autor a jeho názor nevyjadřuje postoj provozovatele. Převzetí materiálů je možné pouze se souhlasem autora.
    Tyto stránky provozuje občanské sdružení Stříbrští občané městu IČ: 26633345 a jsou vytvořeny prostřednictvím phpRS - redakčního systému.

    NAVRCHOLU.cz

    Pokud naleznete jakoukoliv chybu, dejte nám, prosím, vědět zde.
    optimalizace PageRank.cz