Stříbro:   stribro.net   strom   snk-ed   ostrostřelci   lan-párty

Stříbro.net

Dnes je 16. 04. 2021     Svátek slaví Irena, zítra Rudolf Přidat k oblíbeným stránkám Rozšířené
Hlavní menu

Webmail stribro.net

Ukázka z fotogalerie
4. volejbalový turnaj - 3
Foto ze 4. ročníku Vánočního volejbalového turnaje
zobrazení: 3971
známka: 0

Nejnovější komentáře
  • <a href="http://www.highreplicawatches.cn/" >rolex Yacht-Master . . . (Zajistí pouliční kamery bezpečí? Nikoliv.)
  • <a href="http://www.tiffanycos.cn/nl/">G oedkope Tiffany & C . . . (Zajistí pouliční kamery bezpečí? Nikoliv.)
  • <strong><a href="https://www.watches24.com.cn/nl"&g t; Zwitse . . . (Zpátky na STROM)
  • <a href="http://www.tiffanycos.cn/nl/">G oedkope Tiffany & C . . . (Proč nás naši zastupitelé neslyší?)

  • Syndikace obsahu
    RSS ATOM

    Komentáře

    ke článku: Papírové volební vítězství pravice ve Stříbře
    ze dne 08.11.2006, autor článku: Tomáš Möller

    Komentář ze dne: 09.11.2006 17:20:35     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - hvezdicka (@)
    Titulek:
    Tak mozna ze dve zastupitelky SNK-ED jen volily podle sveho svedomi....Pokud mam opravdu spravne informace a mineni....byly nezavisle, nebo snad ano?...A nelibi se mi, ton Vaseho prispevku....protoze kazdy hlasuje podle sveho svedomi a vedomi....a pokud si prectu takhle tezce zmereny clanek....( ze by ve vas hlodal VAS volebni neuspech?)))))))) tak , prominte, ale takove clanky snad uz nikdy vice....

    Komentář ze dne: 09.11.2006 17:22:58     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - hvezdicka (@)
    Titulek:
    Omlouvam se ale ten clanek mi tak nadzvedl tlak, ze tam mam dve chyby...opravuju.........."nebo snad ano"....ma byt " nebo snad ne?".........a clanek neni "zmereny" ale "zamereny"........

    Komentář ze dne: 09.11.2006 18:29:05     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - .Hrdýbudžes.. (@)
    Titulek:
    Neunesl porážku-totální nihilismus -ten jeho článek.!!!!!

    Komentář ze dne: 09.11.2006 19:15:10     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - hvezdicka (@)
    Titulek:
    nevim...ale myslim si, ze kazdy clovek ma svuj mozek, sve svedomi....a taky pravo na to, aby volil tak, jak sam chce....o to vic, pokud kandiduje jako nezavisly.....ten clanek ....po prvnim precteni je smesi pocitu ....a jako takovy na cloveka pusobi ....nechci nikomu krivdit....jako cilena smrst emoci a pocitu...silne subjektivnich.....pokud obcane zvolili zastupitelstvo tak jak ho zvolili,tak snad si dotycne damy , ktere se tam za SNK-ED objevily.....uvedomuji kdo jim dal hlas, a verim tomu, ze nehlasovaly tak, aby se jim pak clovek nemohl podivat do oci...tot muj nazor....a popravde, moc sem neprijdu, ale ten clanek....svym tonem.....to byl sok

    Komentář ze dne: 09.11.2006 19:28:06     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - POLITIK (@)
    Titulek: článek je URČITĚ trefný
    Našel jsem si to a kandidátka byla pod sdružením nezávislých kandidátů Evropští demokraté a z programu čtu :Ani jeden z nás nikdy v minulosti nespolupracoval s komunistickou stranou.
    Tak to už neni pravda, protože komunisti tam paní Klimešovou zvolili, jinak by se tam nedostala.
    A jakej neúspěch? Když se ze tří lidí v zastupitelstvu do rady dostali dvá, tak to je asi úspěch ne? ODS má v zastupitelstvu 4 lidi a v radě jednoho a čssd z pěti lidí obsadila jen dvě místa v radě.

    Komentář ze dne: 09.11.2006 19:39:47     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - hvezdicka (@)
    Titulek:
    myslela jsem osobni neuspech autora:-)))))....no a pod hlavickou SNK-ED kandidovaly jako NEZAVISLE.....je treba pochopit vyznam slova nezavisly:-)))

    Komentář ze dne: 09.11.2006 19:44:37     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - hvezdicka (@)
    Titulek:
    nevim, nechci vyvolavat nejake teorie...kazdopadne jako laik navstevujici tento server, zda se mi ten clanek silne subjektivne zamereny proti dvema konkretnim osobam....nebo-li dovedela jsem se objektivni informaci o prubehu zastupitelstva a volbe....s jakymsi bonusem tvrde subjektivni ofenzivy proti dvema osobam aniz bych je znala....nejsem trvale ze Stribra, takze tuhle stranku jsem cetla vyjimecne .....a myslim si hlavne, ze v komunalni politice maji lidi volit koho chteji ale podle toho kdo to je....a ne za koho kandiduje....vzdy jsem v politice nesnasela takzvany syndrom stada....asi tak.....

    Komentář ze dne: 09.11.2006 19:54:27     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Mirek Topolánek (@)
    Titulek:
    Tak podle toho co tu čtu, bych si tipnul, že hvezdicka je soudružka Klimešová.

    Komentář ze dne: 09.11.2006 19:55:56     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - POLITIK (@)
    Titulek:
    zaměřený proti dvěma? No šlo o ten paradox, že pravicoví kandidáti se nechají dosazovat do rady komoušema.Nebýt komoušů tak tam paní Klimešová neni a být zvolenej díky komoušům, tak tam nejsem. Pak záleží kdo jakej má žaludek a jsem zvědavej co nám ještě překvapí.

    Komentář ze dne: 09.11.2006 21:52:30     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - hvezdicka (@)
    Titulek: Re:
    ok, chapu a nikoho nesoudim....takze zajima me nazor.....odesel bys /byste......z rady....kdyby vas podporil x,y,z....a vedel byste ze tim zklamete sve volice?....ja vim ze to ma dve strany...rikam , neziju tady, mam tady rodice atd....tak jsem to cetla....ja jen mam zkusenosti od nas, z komunalni politiky....ze tam se na politickou prislusnost hledi trosku z jineho uhlu....je to ted jen muj nazor.....ok, pokud autora clanku to zklamalo,pak si myslim, ze ho to jeste neopravnuje k tomu, aby pouzival vyrazy typu...a ted abych spravne citovala...neco ve smyslu....že se lekly atd....nebo selhaly nebo neco takoveho....proc by mel nezavisly kandidat hlasovat tak, jak mu nekdo chce porucit...tohle nechapu

    Komentář ze dne: 20.11.2006 22:40:12     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - soudruh (soudruh@)
    Titulek: Re: Re:
    nezavisly je nezavisly,ale predem domluveny a s komunisty to je sila.

    Komentář ze dne: 14.11.2006 18:07:42     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - LUD.VA..... (@)
    Titulek: Re:
    Mně je až směšné,jak se lidé ohlupují svou vlastní propagandou:že komunisté jsou pořád to hlavní zlo a nebezpečí.Je to jak folklor:nedovedou si představit poledne bez polednice.

    Komentář ze dne: 09.11.2006 21:46:14     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - hvezdicka (@)
    Titulek:
    tak to jsem se dlouho tak nezasmala:))) nejsem soudruzka Klimesova, ani pani nebo slecna Klimesova:-))...ok, koncim sve prispevky....na takovouhle reakci jsem cekala:-)))...no comment

    Komentář ze dne: 09.11.2006 22:00:06     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Hrdýbudžes (@)
    Titulek:
    Tak se nám tady rozjela docela zajímavá diskuze,chudák p.Klimešová,veškeré zákulisní dohody spláchla na smetiště dějin a rázem je pranýřována jenom proto,že chlapi se neradi rozhodujou,nejradši jsou,když za ně rozhodne ženská nebo Bůh.Daleko závažnejší problém je,že nikdo v této debatě si nepovšiml hrubého napadení býv.starosty a strany KDU-ČSL,je tu ještě někdo,kdo je schopen učinit hulvátství přítrž?

    Komentář ze dne: 10.11.2006 02:52:23     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vojtíšek Falmerů (@)
    Titulek: Chvilka opojení
    Tak jsem se po ohlášení výsledků voleb, společně s několika pravicově zaměřenými občany města, těšil na ten nářez "městskýmu socíku". Marně. Jsem ale starší pes a lecos jsem na politické scéně zažil. Ta opravdová zklamání už mám za sebou. Myslím, že rok 98, kdy Klaus raději půjčil vládu socanům než by seděl v lavici s Rumlem, už těžko něco překoná. Nicméně, děkuji SNK-ED, že se ještě snaží rehabilitovat liberálně-pravicovou politiku a slibuji, že příště vám to zase hodím. A až budete opět sestavovat kandidátku z nezávislých kandidátů, tak se jich alespoň zeptejte, na čem jsou vlastně nezávislí. :-)

    Komentář ze dne: 10.11.2006 07:37:48     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - hrdýbudžes (@)
    Titulek:
    Co to je SNK-ED,odpadlíci z ODS viz Koukal a Zeleniec, mám pocit ,že skončí podobně jako UNIE-SVOBODY---RUML,NĚMEC atd. na periférii politického dění a nepomůže jim ani HESLO-Normální je nelhat-Tyto malé strany se spolčí s každým, jen aby se dostali k lizu.

    Komentář ze dne: 10.11.2006 09:14:39     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vojtíšek Falmerů (@)
    Titulek: Re:
    Ano, SNK-ED jsou také odpadlíci, kteří se "nesrovnali" s pojetím pravicové politiky v pojetí ODS. Pravděpodobně skončí podobně jako US-DEU, však také její zakladatelé jsou jaksi později prozřivší Unionisté (vyjma Zielence). To nijak nesnižuje jejich cenu v mých očích. Dávají alternativu několika procentům pravicových voličů, kteří by jinak k volbám vůbec nešli, protože odmítají "bučet se stádem" a rozhodovat se mezi bandou chytrých zlodějů a bandou hlupáků (kakaových Bobů). A ještě něco, tyto malé strany se nespolčí s každým, jen aby se dostaly k lizu. Občas je někdo nechce a raději přistoupí na "oposmlouvu" (viz. rok 98). V Čechách přece není normální nelhat, normální je nekouřit. :-)

    Komentář ze dne: 10.11.2006 09:48:04     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Michala (@)
    Titulek: Taky názor
    Tak jo, většinou na komentáře nereaguju, ale teď mi to nějak nedá. Silný slova padly spíš v komentářích než ve článku samotném,což mě překvapuje hlavně u lidí, kteří tu podle svých slov nežijí, ale každej názor dobrej, hlavně nebejt ticho... ale podle mýho selskýho rozumu, pokud kandiduju za nějaký sdružení a podporuju jejich program, tak moje spoluúčast pokračuje i po volbách, ne? Záleží mi nejen na mém osobním úspěchu, ale i na tom, abychom SPOLEČNĚ prosadili alespoň některé věci, takže "držet spolu" (včetně hlasování) považuju za normální. Chápu zklamání autora článku, pokud něčemu věnuju svůj čas a energii, očekávám alespoň nějakou loajalitu od spolubojovníků, to už si ale každej musí srovnat sám se sebou a se svým svědomím...

    Komentář ze dne: 10.11.2006 13:30:48     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Hrdýbudžes (@)
    Titulek:
    Začínáme na můj vkus ronit slzy náramného idealismu,aníž jsme ochotni pochopit,že nežijem s anděli,ale pouze s lidmi,kteří jaksi mají chyby a s tím se prostě musíme smířit.Lidé jsou velmi skeptičtí-nevěří ničemu s výjimkou pomluv.

    Komentář ze dne: 10.11.2006 13:31:40     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Sluníčko (@)
    Titulek:
    Zažil jsem několikrát slečnu Petru "hvezdicku" Klimešovou a tak mě její chování nepřekvapilo.Její hysterické výstupy a falešné usměvy.Škoda jen, že podrazila stranu, která měla nejlepší program a nejlepší předpoklady změnit město k lepšímu.Za 4 roky bude zřejmě slečna Kimešová kandidovat za ČSSD.Podrazy se dějí nejen ve vysoké politice, ale i v komunální.Držím Vám (podraženým kandidátům) palce, aby jste se do budoucna poučili a nezanevřeli na Stříbro a pokračovali v práci pro město.Příště už to vyjde.

    Komentář ze dne: 10.11.2006 21:11:20     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - VICHR (@)
    Titulek: Re:
    Víš co slunce ?běž se schovat,shválně jestli tě najdem.

    Komentář ze dne: 17.11.2006 17:18:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - pjotra (@)
    Titulek: Re:
    Drahy pane Slunicko,
    je videt, ze me opravdu vyborne znate. Predstavite se mi jmenem, prosim, abych Vas priste mohla usetrit tech projevu, ktere zminujete ve svem prispevku?
    Srdecne Vas zdravi Petra Klimesova

    Komentář ze dne: 10.11.2006 14:05:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Václav Morávek (@)
    Titulek: o co jde
    A proč je špatně že vyhrála ČSSD?
    Teda jak město Jirka Paroubek zdrtí,a jak by jej Topolánek pozvedal. A pozor na srpy a kladiva!!! Nebo je komunál o něčem jiném?

    Asi ne to bych tady četl které sliby nesplnili, a co hrozí, případně čím by pravice spasila město....
    a proč Ti zázrační lidé nedostali prefence, že
    a nezávislý rovná se pravicový, hm to se dočítám věci
    a proč vlastně nečtu ty volby
    jako

    !!!!ČSSD+SNK ED ?!!!

    nevím, já být z partaje tak slavím dva radní,
    ale jsou i jiné osobní priority, že Tomáši

    no a teď sem zvědavej na to školení co mi dáte

    Komentář ze dne: 10.11.2006 14:06:00     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Věra (@)
    Titulek:
    Lidé, neblbněte a pojďte dělat něco pro toto město.

    Komentář ze dne: 10.11.2006 14:21:07     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Tomáš Möller
    Titulek: Reakce na komentáře
    Souhlasím, že článek obsahuje subjektivní informace. Z velké většiny byl napsán hned večer po zastupitelstvu. Také to není tisková zpráva ČTK, ale můj názor, pod který jsem se podepsal.

    Svou účast ve volbách vůbec neberu jako prohru, naopak. V roce 2002 jsem získal 284 hlasů a letos 568, tedy přesně dvojnásobek. To je, alespoň podle mě, slušný úspěch. To, že mi členství v zastupitelstvu uteklo o jediný hlas může mrzet jedině ty, kdo mi hlas chtěli dát a nakonec k volbám nešli. Možná to mohlo všechno dopadnout jinak. I to je příklad toho, že na každém hlase záleží.

    S tím, že postoj vůči ostatním spolukandidátům a hlasování zastupitelek SNK-ED je hlavně o jejich svědomí, bezvýhradně souhlasím a dál to nehodlám komentovat.

    Jsem rád, že článek vyvolal spousty reakcí. Je vidět, že Vám stříbrské dění na radnici není lhostejné. Pište dál, rád odpovím i na další komentáře k článku, které nebudou postrádat smysl.

    Komentář ze dne: 10.11.2006 14:45:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - hvezdicka (@)
    Titulek: Re: Reakce na komentáře
    TED JAK JSTE ZAREAGOVAL......SOUHLASIM S KAZDYM vASIM SLOVEM....JA JSEM PRIDALA TAKY SVUJ NAZOR...A TO TEN, ZE VYZNIVA HODNE SUBJEKTIVNE, nic vic....takze Vas nazor respektuju, ale nesttotožňuju se s nim....volebni neuspech jsem myslela prave ten jeden hlas, to by mrzelo kazdeho, a kdo rika ze ne, lze......takze ma odezva nebyla absolutne zamerena proti Vam jako proti osobe T.M......ale proti tonu toho clanku....tot vse....


    Komentář ze dne: 02.12.2015 04:25:20     Reagovat
    Autor: [chenlili.] - chenlili (chenmeinv@outlook.com)
    Titulek: chenlili

    Komentář ze dne: 24.12.2015 07:34:34     Reagovat
    Autor: [chenlili0] - chenlili (chenmeinv@outlook.com)
    Titulek: chenlili

    Komentář ze dne: 10.11.2006 15:15:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - leader (@)
    Titulek:
    Otázkou zůstává, do jaké míry se dá napsat článek objektivně a subjektivně, když se autor snaží napsat svůj osobní názor? Trochu se vám v diskusi ztrácí podstata co chtěl autor sdělit.

    Komentář ze dne: 10.11.2006 17:51:36     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - hvezdicka (@)
    Titulek: Re:
    ok...takze to mam chapat jako silne subjektivni nazor obcana XY....subjektivni nazor ....teda soupis jeho silnych osobnich emoci kdyz zjistil, jak to cele dopadlo.....a ja si to mam precist a litovat jak je obcan XY zklamanej...chapu to spravne?

    Komentář ze dne: 10.11.2006 17:33:24     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - NN (@)
    Titulek:
    Výsledek může být mírně frustrující pro pravicové voliče, kteří nechtěli "bučet s tím velkým stádem" jak napsal již kdosi výše, ale hledali trochu jinou alternativu. Teď má tento volič trpkou příchuť na jazyku a pocit, že tak nějak víceméně mohl rovnou odevzdat svůj hlas "socanům". A ještě něco má. Zkušenost do budoucna. Nevěřit "nezávislým" kandidátům a raději si občas v zájmu věci zabučet s tím stádem.

    Komentář ze dne: 10.11.2006 18:30:12     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vojtíšek Falmerů (@)
    Titulek: Re:
    Klidně bych si i "zabučel" (a rád), nemám o sobě takové mínění, že bych trpěl pocitem nadřazenosti, ale nevěřím, že by to bylo "v zájmu věci", tedy "v zájmu mojí věci" jakožto přesvědčeného pravičáka (člověka, který věří ve schopnost individua řídit svůj život lépe než to umí stát). Nevěřím prostě premiérům neplatícím svoje dluhy. Nerad dohazuji ze svých daní na byty různejch chlapíků (jedno jestli s gulama nebo bez nich). Nevěřím, že schopnej intrikán je lepší než nádražák Hurvínek. Jedno upřesnění - miliarda je tisíc milionů. Provařený miliardy mi vadí víc než zašantročený miliony. Slovo "nezávislý" v politice také neuznávám, v tom se shodnem. Ale nenechám se vydírat úvahami typu - Komu tím prospějete? Druhé straně? Zase ten rok 98, to bylo keců - Doleva nebo s Klausem. A to už byla fakt poslední reakce nevztahující se ke komunální politice. Případné další moje příspěvky budou pouze na téma - Městský socialismus je také průser.

    Komentář ze dne: 10.11.2006 18:41:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Hrdýbudžes (@)
    Titulek:
    Milí p.T.M.......,porážku hodnotíte jako úspěch-to mě někoho připomíná,Roko mu říkají-dokonce máte ambice stát se jakýmsi cenzorem,opravdu jste přesvědčen ,že zrovna Vy jste spasitel tohoto města-život je příliš krátký a čas,který ztratíme žvaněním se nikdy nevrátí.

    Komentář ze dne: 10.11.2006 19:37:09     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - leader (@)
    Titulek: Re: Hrdýbudžes.......
    ....tvá slova tesat do kamene. Bože!!

    Komentář ze dne: 10.11.2006 18:45:41     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Aneta (@)
    Titulek:
    Jsem moc ráda, že už máme konečně jiného starostu. Doufám, že získaný post ho v ničem nezmění a bude celé čtyři roky takový jakého ho znám. V Radě bych raději viděla p.Charvátovou, protože její zkušenosti se nemůžou rovnat s učitelkou angličtiny, ale ať nám předvede, že na to má.Jako dárek k vánocům, by nám mohl pan starosta nadělit ještě nového tajemníka a myslím, že by byli všichni spokojeni.

    Komentář ze dne: 22.11.2006 09:15:33     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Honza (@)
    Titulek: Re:
    Aneto,
    ta "jen" učitelka angličtiny minulé čtyři roky pro uřad z pozice zastupitele tolikrát "jen" překládala, že byste se divila. A práce KKS, jíž vedla, byla fakt dobrá. Proč úřad platí víc než vemi slušnou :-) hodinovou mzdu dvěma učitelkám jazyků, které vybral znalec jazyků pan tajemník, a zaměstnanci na tyto hodiny nechodí? Nad tím bych se spíš zamyslel.

    Komentář ze dne: 10.11.2006 23:07:39     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Votrava (@)
    Titulek:
    Máte pravdu ty výstupy pana poslance Votavy to bylo dosti trapné, choval se jako kdyby osvobodil naše město.
    Vypadalo to jak na schůzi KSČ, ještě jsem čekal soudružské polibky.
    Komunista Nenutil, Sazama, Hora aj........
    Kupředu levá zpátky ni krok.
    Čest práci soudruzi.
    A hlavně čest práci vám soudruhu Votavo.

    Komentář ze dne: 11.11.2006 00:08:36     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vojtíšek Falmerů (@)
    Titulek: Re:
    Hele, Votravo, přiznej se, že Ty proti nim něco máš? Jestli Ty nebudeš zabržděnej, protože bys měl vědět, že komunální politika není o stranách, ale o lidech. To se přece říká, ne?! Něco na tom bude, protože z čistě ekonomickýho pohledu je největší pravičák v zastupitelstvu komunista Kaštovský (ten fakt hlídá každou korunu v rozpočtu města). Navíc se mi líbil i při hlasování, protože společně s Kupcem se chovali logicky. No, ale hlas jsem jim nedal, nějak mi nezbyl. Vyplejtval jsem munici na SNK-ED. Každopádně se Ti bývalí i současní černoši už docela etablovali v mocenských strukturách (Grebeníček se nám už i proskotačil na trávníku v Lánech), ale klídek - dokud nás nebijou, je to pořád dobrý. A ten jejich soudružskej sex nech taky na pokoji, já jim ho vždycky přál. Dovedeš si představit, že bys musel na letišti líbat třeba Jásira Arafata?

    Komentář ze dne: 11.11.2006 22:18:54     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vojtíšek Falmerů (@)
    Titulek: Re:
    Pane Votravo, omlouvám se za tykání. Byl jsem přesvědčen, že příspěvek psal můj známý, který má "stejnou krevní skupinu" jako Vy a tanečkům pana Votavy také přihlížel.

    Komentář ze dne: 14.11.2006 13:44:36     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Laskajíci vopruz (@)
    Titulek: Re:
    Votravo nevotravuj,až dokážeš částečku toho co p.Votava ,tak ti možná uvěříme,zatím jenom kecáš ze závisti,že mám pravdu?

    Komentář ze dne: 11.11.2006 08:57:48     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Hrdýbudžes (@)
    Titulek:
    Aktuální zpráva-05:46-ODS údajně dohodla koalici s ČSSD a LIDOVCI,takže jdu zvracet a začínám fandit STROMÁKŮM-PŘÍŠTĚ JDĚTE K VOLBÁM ZA SVÉ SDRUŽENÍ STROM a máte můj hlas-ok.

    Komentář ze dne: 11.11.2006 11:03:14     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vanili (@)
    Titulek: Re: nová koalice
    Údajně? Kde se dá Vaše informace ověřit?

    A kdyby tomu tak skutečně bylo, je na tom něco šokujícího? Někoho by to snad překvapilo? Snad jedině naivky a snílky.

    Po tolika měsících vyjednávací impotence by byl konečně nějaký výsledek.

    Hm...kdybych takhle pomalu a neproduktivně pracoval já, tak už mám dávno padáka.

    Jan Vavřička

    Komentář ze dne: 12.11.2006 01:12:24     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vojtíšek Falmerů (@)
    Titulek: Re:
    Zvracet, jo?! To ani nechci domejšlet co se Vám přihodí po provalení skutečnosti, že ODS ani černoprdelníci nemají kandidáta na premiéra a jednohlasně zvolí Paroubka. První liga by ovšem byla, kdyby se domluvili na Vojtovi Filipů. Topolánek i Kasal si s ním už tykají. To není pravda, že je to agent Falmer. Náš konstruktivní Vojta to je.

    Komentář ze dne: 11.11.2006 13:21:59     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - nedbiM (martin.n@centrum.cz)
    Titulek:
    Zdravím Tomáši!
    Myslím, že tento článek byl napsán trošku ve zlobě a nebyl tak úplně myšlen doslova. Je trošku smutné, že zakladatel hnutí STROM se nedostal do zastupitelstva. Nicméně to jsou prostě volby.
    Můj názor je, že je úplně jedno, kdo z jaké strany je. Jen je důležité, aby námi zvolení zastupitelé byli schopní spolupráce a komunikace mezi sebou. Aby dělali maximum pro město.
    Možná ČSSD to "ovládla" proto, že má schopného kandidáta (p. Nenutila), jehož osobně znám a ze současných zastupitelů je asi nejvhodnější kandidát na pozici starosty. Já osobně jsem spokojen. Žádná jiná strana (ani ta, v níž jste kandidoval Vy) nebyla schopna navrhnout kandidáta.
    ČSSD jako stranu nemám taky moc v lásce, ale na druhou stranu jedině až po zvolení p. Votavy na post poslance se ve Stříbře začalo něco dít (tartanová dráha, bowling, tribuna, ...). Před tím ani nebylo vidět, že tu nějaký poslanec byl.
    Takže možná na 4 roky, jestli budete opět kandidovat.
    Hodně štěstí a úspěchů ve Vaší práci
    Martin Nedbal

    Komentář ze dne: 11.11.2006 13:31:47     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - John (@)
    Titulek: Re:
    Martine a on tu pře tím p. Votavou nějaký poslanec snad byl?? Já o žádném nevím?!

    Komentář ze dne: 11.11.2006 14:11:41     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Tomáš Möller
    Titulek: Re:
    Díky za osobní pozdrav! :-)
    Pochopitelně jsem byl naštvaný a při psaní článku se to projevilo. Nechtěl jsem ale nikoho urazit nebo pošpinit, jen jsem chtěl shrnout povolební události a zasedání prvního zastupitelstva ze svého pohledu. Pořád si ale stojím za vším, co jsem napsal.

    Vidíte, mě by to třeba nebylo jedno, kdyby byl starosta nebo místostarosta člen KSČM ať by byl sebepracovitější. Aby nám určovali pravidla lidé bez svědomí, to bych nesnesl.

    Souhlasím a napsal jsem to i v článku - nikdo jiný než ČSSD nebyl schopen nabídnout člověka na post starosty. V tom já osobně vidím ten nejzákladnější důvod toho, že to pravicové strany v podstatě projely.

    Osobně jsem zásadně proti poslaneckým pomníčkům, které se staví z našich daní a poslanci si u toho hřejí svou polívčičku. To je princip neprůhledné přerozdělovací politiky ČSSD. Byl bych radši, kdyby ty peníze byly poskytnuty obcím automaticky nebo byly k dispozici ve formě nějakého grantu o který by se mohly obce ucházet.

    Komentář ze dne: 12.11.2006 20:18:09     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - hvezdicka (@)
    Titulek: Re: Re:
    nechtel pospinit atd....rada Vam to verim....mozna by bylo nacase, aby nam obe damy...pokud sem chodi a prispevky ctou....rekly.....jak je to pospinilo nebo minimalne urazilo....volil jste silna slova.....ktera se myslim minimalne z pozice....muz - zena....daji omluvit, ale...urcita nalepka...dejme tomu,,,,nevybiravych slov vam uz zustane....ne nadarmo se rika.....ze rano moudrejsi vecera....verim ze vas to nastvalo, verim ze jste treba byl zklamanej.....ale nezlobte se....slova jako...slabsi povahy....nevim, mne by se to osobne hodne dotklo...

    Komentář ze dne: 12.11.2006 20:54:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Tuli pán (@)
    Titulek: Re: Re: Re:
    Hvězdičko, Hvězdičko
    za pravdu se přece neomlouvá, tedy ne v demokratické společnosti.
    Pokud někdo někoho podrazí, bude po zásluze potrestán.
    Nemyslíš, že by se měly omluvit ty dvě dámy,
    za to, že podrazily a zneužily kandidáty a voliče SNK-ED?

    Komentář ze dne: 13.11.2006 17:07:47     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - hvezdicka (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re:
    nemyslis??? snad nemyslite, ze:-)....ja si nemyslim ze podrazily volice, proste je to muj nazor...tecka

    Komentář ze dne: 06.12.2006 14:10:25     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Sojka (monika.putova@post.cz)
    Titulek: odpověď
    Ahoj Martine.
    Vřele doporučuji, aby sis přečetl, kde bere rozpočtový výbor na regionální dotace, z kterých si poslanci platí
    svojí kampaň. Vždycky jsem přemýšlela, jak se jmenuje to šlechtické rozdávání peněz obcím nebo sportovním oddílům. Takže je to dnes na internetu pod názvem pomníčky poslanců a jediný vděk, panu poslanci Votavovi je za to, jak pěkně utrácí z našich daní a odvodů. Jinak s tebou souhlasím. Zdraví Monika

    Komentář ze dne: 11.11.2006 16:36:59     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vojtíšek Falmerů (@)
    Titulek:
    Máme tu dvě krásné ukázky levicového a pravicového přístupu k problémům. Osobně neznám ani pana M.N. ani pana T.M. Ani u jednoho nemám důvod se domnívat, že se jedná o neslušného člověka. Jenže v okamžiku, kdy by tito pánové kandidovali do zastupitelstva, byl bych strašně nerad, kdyby kandidovali za stejnou stranu. Volby považuji za smlouvu mezi mnou a zastupitelem o tom, jak bude hospodařeno s "mými penězi". Takže to nemůže být jen o schopnostech a charakteru, ale také o přístupu (chcete-li, o přesvědčení) konkrétních lidí. Je naivní se domnívat, že pan Votava "vystavěl" tartanovou dráhu z jiných než našich peněz. A teď jde už jen o to, co jsme chtěli víc, tartanovou dráhu, kuželkovou dráhu, zimní stadion, bazén, sjezdovku na Ronšperku :-) nebo vyšperkovanou polikliniku? Všechno mít těžko můžeme, ale možná budeme mít od všeho kousek, na poliklinice vyměníme za pár milionů funkční okna, vybudujeme malé kluziště, malé brouzdaliště, prostě spousty malých pomníčků za hodně našich peněz.

    Komentář ze dne: 11.11.2006 23:21:13     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - CK (@)
    Titulek:
    Na prvním veřejném zasedání nově zvoleného zastupitelstva jsem byl osobně. Za sebe mohu říci, že mi autor článku mluvil z duše, tudíž mě nezajímá v jakém rozpoložení se nacházel při jeho psaní. Průběh popsal výstižně.
    Bohužel musím přiznat, že za situace kdy žádná jiná strana nebyla schopna navrhnout svého kandidáta na post starosty, jsem zvolení toho ze "socanského" tábora předpokládal a tudíž se s tím musím smířit. Ovšem následné hlasování pro členy do městské rady z pohledu rozložení mandátů bylo pro mě silné kafé. Chápu, že vývoj tohoto zasedání musel přivést ceremoniáře Votavu do takové euforie, že nakonec běhal gratulovat všem zvoleným do čehokoliv a z jakékoliv politické strany. Jeho radost z toho, že se teď všichni ve Stříbře budeme mít dobře a on může klidně odjet bojovat do Prahy, kde demokracie zdaleka nemá vyhráno (hrozí druhý únor 48), neznala mezí. Bohužel návrh na zřízení telemostu pro možnost gratulací také od pražského Jirky byl zamítnut. Však on jim všem poblahopřeje až ho sem zase Nenúťa někdy pozve. Třeba na prohlídku nějaké místní firmy. Co myslíte pane starosto. I když na to je teď čas, to když tak zase až před volbama.
    Čestmír Körtvely

    Komentář ze dne: 12.11.2006 09:43:02     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - taktik (@)
    Titulek:
    Nelíbí se mi jakým způsobem byla zvolena slečna Klimešová do rady. Komunisti jí evidentně nevadí a jejich podporu bude určitě opětovat v budoucnosti. Co bude nám ukáže nadcházející čas.
    Proč najednou ta smršť komentářů? Když byly poslední volby, tak nikoho netrklo, že v zast. sedí majitelé stavebních firem, rod. příslušník majitele lékárny, majitel firmy na zprac. odpadu, a pod.... A to jsem se nedočetl nic.

    Komentář ze dne: 12.11.2006 21:33:28     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Neználek (@)
    Titulek: Re:
    ...takže koho bychom to do zastupitelstva volit měli? Resp. nevím, není-li to jen můj osobní pocit, ale snažíte se naznačit, že zvolit do zastupitelstva někoho, kdo vlastní stavební firmu, firmu na zpracování odpadu nebo dokonce někoho, jehož příbuzenstvo vlastní lékárnu, je chyba?
    PROČ

    Komentář ze dne: 13.11.2006 00:24:00     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - PP (@)
    Titulek:
    Protože mu všichni závidí. A proto budou v zastupitelstvu pouze učitelé,lékaři, zvěrolékaři,nezaměstnaní a žádní úspěšní podnikatelé a manageři. A nutno se smířit i s tím, že pouze z těchto se vždy bude volit starosta města. I když se jedná o jednu z největších firem ve městě.

    Komentář ze dne: 13.11.2006 15:42:10     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - taktik (@)
    Titulek: Re:
    Opravuji se. Je lepší mít v čele města podnikatele co si budou přihrávat stavební zakázky, pronajímat své rodině lékárny a nebo uzavírat se svou firmou smlouvu na svoz pevného domovního odpadu za výhodnou cenu, protože to je kšeft, který občan zaplatí protože musí. A výsledek? Občan až na posledním místě.

    Upozorňoval jsem na střet zájmů, který před 4 rokama nikomu nejspíš nevadil a teď koukám, že je každý písálek.

    Komentář ze dne: 13.11.2006 00:49:15     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Volič Zaskočený (@)
    Titulek: Nesouhlasím s CK
    Chtěl bych se veřejně distancovat od slov pana Körtvelyho. Seděl jsem na tom hezkém mítinku pořádaném u příležitosti výročí slavné Říjnové kanonády (7. listopadu) kousek od něj, ale nezaviněně. On přišel později než já a přisedl si. S jeho satirou nesouhlasím, protože vím, že komunisti umějí kritiku přijímat, ale ne odpouštět. Myslím, že neuváženě pronesená slova by mohla pana Körtvelyho v budoucnu mrzet.
    To já nemám s komunisty žádný problém. Jen mi trochu vadí, že je při volbách nemám pohromadě. Nějak se mi rozptýlili po politickém spektru a já teď nevím jestli Vlastu Tlustýho, Grebendu nebo Krause. Vlastu Tlustýho ne, ten bude asi praštěnej, ten vlez do KSČ těsně před tím než se študáci nechali zmrskat. To mi připomíná ty trouby co lezli v březnu 45 do NSDAP. Asi si vyberu Krause, je v parlamentu od narození a navíc je to ředitel.
    Rudolf Šíma

    Komentář ze dne: 13.11.2006 14:57:54     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Jaruška (@)
    Titulek:
    Jestli článek neměl urážet a pošpinit, tak záměr autora nevyšel. A jestli chce někdo sl. Klimešovou napadat za to, že ji volili komunisti, tak by se měl nejdříve informovat, jestli ona o jejich hlasování předem věděla a jestli s nimi sama jednala.

    Komentář ze dne: 13.11.2006 16:04:12     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vojtíšek Falmerů (@)
    Titulek: Re:
    Když někdo v demokratické společnosti "nese kůži na trh", musí počítat s tím, že se nezavděčí všem. Tato diskuze je však(doufám) pro zmíněné zastupitele skvělá zpětná vazba. Jejich rozhodnutí je skutečně věcí jejich svědomí. Je možné, že mají osobní výhrady ke "kvalitě" ostatních zastupitelů z řad pravice.
    Pokud to tak je, pak jim jejich rozhodování nezávidím. Na druhé straně nevidím důvod, proč bych nemohl vyjádřit nespokojenost s tím, jak jsem byl jako volič SNK-ED vyšachován. Chtěl jsem to jinak. Starostu socana beru, pravice nikoho neměla.

    Komentář ze dne: 13.11.2006 17:10:59     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - AJETOJŮHELE (@)
    Titulek: Re: Re:
    Vojtíšek -už se lísá demokrat ,asi ho trápí svědomí.

    Komentář ze dne: 14.11.2006 01:14:39     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vojtíšek Falmerů (@)
    Titulek: Re: Re: Re:
    Falmer a svědomí? :-) Ale tak jo, já už jsem takovej misionář, vidím prosťáčka a musím ho poučit. Když Ruml kdysi odmítl spolupracovat v ODS, tak jsem mu rozumněl. Tam šlo nejen o svědomí. Tam šlo také o to, že určitá morálka je věc veskrze racionální a je třeba si ji vynutit (vzájemnu kontrolou). Já nechci polemizovat o tom, že jsme vlastně všichni lháři a prý (podle psychologů) i zloději. Jde o to, že všichni krást nemůžeme (více než sami vytvoříme), to matematicky nevychází. Každý, kdo má v rukou moc (byť i malou) a "hrabe pod sebe", je pro ty ostatní nebezpečný. Mně vadí dybové a kočárníci. Jen v takovém případě si dovedu představit, dát ve volbách přednost slušnějšímu levičákovi, který sní svůj nesmyslný sen o jiné spravedlnosti než spravedlnosti před zákonem. Co také jiného více nahrává levici než amorálnost pravice?

    Komentář ze dne: 14.11.2006 07:26:08     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - AJETOJŮHELE (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re:
    Teda Vojtíšku ty jsi kapacita-křištálově čistej,a jak nám to umíš pěkně vysvětlit, kam se na tebe hrabe pol. PEHE.

    Komentář ze dne: 14.11.2006 08:29:25     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vojtíšek Falmerů (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak jsem na chvilku nahlíd (nahlédl) a čtu po sobě to noční moudro.Takže, než se najde jinej (jiný) misionář, tomu Rumlovi jsem rozuměl a ne "rozumněl". Hrůza, omlouvám se všem svým učitelům mateřštiny. A s těmi politology, prosím, nesrovnávat. Já k těmhle kecům dělám občas i něco užitečného.

    Komentář ze dne: 14.11.2006 13:54:28     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - AJETOJŮHELE (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Vojtíšku -nám se nemušíš omlouvat, kašlem na tvůj pravopis,tak jestli jsi užitečnej a máš chut makat,potřebuji složit uhlí -co ty na to?

    Komentář ze dne: 14.11.2006 19:12:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vojtíšek Falmerů (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Na uhlí chuť nemám, ale jsem v podstatě prodejná děvka a za slušnou odměnu složím uhlí i bolševikovi jako jseš ty. To si piš, že jsem se trefil. :-) A ani jsem se neomlouval tobě, tys nebyl můj učitel.

    Komentář ze dne: 14.11.2006 20:04:39     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - AJETOJŮHELE (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Vším čím jsem byl,byl jsem rád,jo -uhlí už mám složený,kolik bereš na hodku ?kdyby někdy příště -bolševik-

    Komentář ze dne: 14.11.2006 21:17:00     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vojtíšek Falmerů (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Takže "polepšenej"? No, to jsou alespoň ti chytřejší. Celej den se pleskáš u compu, jsi buď nezaměstnanej (ale asi ne, neutrácel bys dávky za internet) nebo děláš něco podobnýho co já (pak víš, kolik asi beru na hoďku) nebo hákuješ v parlamentu a to pak bereš podstatně víc. Tak ti to vlastně s tím členstvím klaplo. :-) Hele, já slíbil, že už budu žvanit jenom o komunální politice:"Zařídíš nám zase někdy nějaký hřiště?"

    Komentář ze dne: 14.11.2006 22:42:35     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - AJETOJŮHELE (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Vojto -návrch,aby se nám to nezvrhlo v bohapusté tlachání,to si můžem klidně posílat SMS a neotravovat čtenářskou obec,já si dám pauzu,a tak se s tebou loučí polepšenej bolševik.

    Komentář ze dne: 15.11.2006 00:27:04     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vojtíšek (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Moje řeč. A měj se... (To se nelísám, jen chci naznačit, že to všechno neberu zas tak vážně a tuším, že život není jenom masturbací při minerálce.)

    Komentář ze dne: 20.11.2006 22:56:18     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - soudruh (@)
    Titulek: Re:
    na 100 % věděla.

    Komentář ze dne: 13.11.2006 15:35:06     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Člověk, který má dost informací (@)
    Titulek:
    Osobně si též myslím, že článek byl hrubě zaměřen proti dvěma členkám SNK-ED, které se narozdíl od pana Möllera do zastupitelstva dostaly a on ne. I když kdyby podlehly návrhům jistého nejmenovaného neúspěšného kandidáta a odstoupily a přenechaly mandát, nemusela se zřejmě tato diskuze konat a článek by nebyl napsán tímto tónem.
    Tím nechci rozpoutat další diskuzi, kdo, co, jak, proč ... ale spousta lidí nemůže vidět zakulisní machinace a jednání.
    Většina z lidí neví, jaké byly další možnosti a návrhy na členy rady města a samozřejmě na starostu a místostarostu.

    Je věcí každého řádně zvoleného zastupitele, pro koho bude hlasovat. Dostal přece důvěru voličů. Myslím si, že bylo od zastupitelů příjemné, že volba byla veřejné a každý účastník jednání mohl vidět, jak který zastupitel hlasoval.

    Komentář ze dne: 13.11.2006 15:52:40     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Jarda (@)
    Titulek: Re:
    Článek byl zaměřen proti chování zastupitelů, kteří něco jiného před volbama slibují, hlásají a po volbách jednají opačně.
    Je povinností každého slušného zastupitele dodržet, to co před volbama slibuje a je to především věc cti.
    Já to pochopil takhle a nevidím v tom žádný útok na někoho , kdo se do zastupitelstva dostal a pan TM ne / i třeba o 1 hlas /. Chápu, že se v dnešní době vytratila slova jako čest, rovnost a odpovědnost voličům. Tady to je důkaz.

    Komentář ze dne: 13.11.2006 17:12:46     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - hvezdicka (@)
    Titulek: Re:
    nekdo se snad snazil prinutit ty dve damy aby podstoupily nekomu mandat??? to by nas myslim docela i zajimalo:-))))))))))))))))))))))))))

    Komentář ze dne: 16.11.2006 09:41:08     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Honza (@)
    Titulek: Re: Re:
    Zeptej se autora článku, třeba o tom bude něco vědět...

    Komentář ze dne: 13.11.2006 18:16:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Tomáš Möller
    Titulek: Re:
    Přečtěte si článek raději ještě jednou. Je především o neúspěchu pravice a o pojmenování příčiny tohoto neúspěchu. Nic víc, nic míň.

    Komentář ze dne: 13.11.2006 18:57:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - hvezdicka (@)
    Titulek: Re: Re:
    ja souhlasim s obsahem, nesouhlasim s formou:-)....proc rikate ze jsou slabe povahy....navic takovym tonem, co by prinejmensim ty damy melo urazit....nevim, znate je tak dobre abyste vazil tak silna slova?...neznam osobne ani Vas ani je, ale me by se vas slovnik dotknul...

    Komentář ze dne: 13.11.2006 19:08:38     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Znalec (@)
    Titulek: Re: Re: Re:
    Neznáte ho,budtě ráda!!

    Komentář ze dne: 14.11.2006 21:28:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - CK (@)
    Titulek: Re:
    Milý Člověku, který má dostatek informací. To že budou probíhat nějaké zákulisní machinace a jednání se jistě dalo očekávat. S tím vědomím už do toho musíte jít. Ovšem nechtějte vědět co by se dělo, kdyby ihned po volbách nebyla známa ta skutečnost, že žádná jiná strana není schopna postavit protikandidáta socanům na starostu. Pro doplnění Vašich informací (přestože jich máte dostatek) uvedu, že firma (zdůrazňuji soukromá) u které pracuji nebyla ochotna se čtrnáct dní před komunálníma volbama zapojit do předvolební kampaně později zvoleného starosty. Ten totiž projevil zájem si za asistence poslanců Votavy a Paroubka (druhý jmenovaný mimochodem v současné době nemá s našim regionem nic společného) prohlédnout náš výrobní závod. Je nad slunce jasné, že pohled na pracovité spoluobčany v předvolebním období se nevyrovná žádnému jinému zážitku. Proto taky o nabídku uspořádat tuto exkurzi až po volbách jaksi už není zájem. Možná řeknete že slyším trávu růst a právě od té „druhé usušené“ jsme byli telefonicky poučeni, kde jsme udělali chybu a že by nás to v budoucnu mohlo ještě mrzet.

    Jinak tvrdíte, že většina z lidí neví, jaké byly možnosti a návrhy na členy rady. Každý kdo byl zasedání přítomen ví, že při volbě pátého člena rady byla možnost volit i jednoho ze dvou navržených kandidátů z pravicového spektra. Pokud se přesto zástupkyně SNK-ED rozhodly podpořit raději zástupce té strany, jenž nám neustále předvádí, jak je závislá na špičce partaje plné „šibalů“, nezbývá mi než za sebe, celou moji rodinu a několik přátel (s kterými jsem měl možnost už mluvit) si postesknout při vzpomínce na hlasy vhozené těmto evropským demokratům.
    Za prokázanou odvahu volit veřejně, klobouk dolů. V případě tajného hlasování bych z toho teď měl pěkně zamotanou hlavu.
    Čestmír Körtvely

    Komentář ze dne: 13.11.2006 18:48:25     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - TITANIK (@)
    Titulek:
    Taky se potopil.

    Komentář ze dne: 14.11.2006 17:02:51     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - jh5 (@)
    Titulek: porad stejnej
    KOCOURKOV......

    Komentář ze dne: 14.11.2006 20:13:51     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - beda (@)
    Titulek: názor
    Já hlavně nechápu, proč je tohle neúspěch. Dva členové kandidátky v radě.
    Jestli jsem dobře postřehl, tak jiný kandidát na starostu nebyl. Co se tady teda řeší?

    Ale mimojiné to ukazuje, že volba "nezávislých" kandidátů
    je vždy trochu loterie.

    Komentář ze dne: 14.11.2006 21:25:43     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vojtíšek Falmerů (@)
    Titulek: Re: názor
    No, a to se tady právě "řeší". :-)

    Komentář ze dne: 15.11.2006 11:51:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - beda (@)
    Titulek: Re: Re: názor
    aha :)

    Komentář ze dne: 15.11.2006 15:23:33     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - PP
    Titulek: Nátlak na odstoupení Mgr.Soukupové
    Mě by spíše zajímalo od autora článku, zda dokáže chlapsky veřejně přiznat,že prováděl společně s ostanímy členy sdružení STROM nátlak na odstoupení Mgr.Soukupové ze zastupitelstva.

    Komentář ze dne: 15.11.2006 20:14:09     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - TAKTOčumím (@)
    Titulek: Re: Nátlak na odstoupení Mgr.Soukupové
    Určitě je to důvěryhodná informace?jinak možný je všechno!!!! Jakým způsobem prezentovali svoje agresivní komentáře,odpovídá určitému psych.nátlaku ,který mohl donutit Mgr.Souk. k odstoupení!!

    Komentář ze dne: 16.11.2006 09:49:00     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Honza (@)
    Titulek: Re: Re: Nátlak na odstoupení Mgr.Soukupové
    JE to duveryhodna informace. Ale snad by se mohl vyjadrit i sam autor clanku, jak to bylo????

    Komentář ze dne: 16.11.2006 21:19:09     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Tomáš Möller
    Titulek: Re: Re: Re: Nátlak na odstoupení Mgr.Soukupové
    Honzo, důvěryhodná informace to možná bude, až se pod ni dokážeš podepsat.

    Komentář ze dne: 02.12.2015 04:27:28     Reagovat
    Autor: [chenlili.] - chenlili (chenmeinv@outlook.com)
    Titulek: chenlili


    Komentář ze dne: 15.11.2006 21:50:56     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - jojo (@)
    Titulek:
    Ahooooooj jaxemate,co děěěláte!!!!

    Komentář ze dne: 15.11.2006 23:39:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Náplava (@)
    Titulek: Hlasovat pro kvalitu
    Velice doporučuji kouknout na stránky místní ODS to je opravdu skvost prezentace politické strany. http://www.odsstribro.nazory.cz/

    Komentář ze dne: 15.11.2006 23:44:55     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Hlasovat pro kvalitu
    Především vřele doporučuji navštívit sekci ZPRÁVY......to jsou ale panečku novinky........jako volič této moderní politické strany se nestačím divit.

    Komentář ze dne: 16.11.2006 02:19:15     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vojtíšek Falmerů (@)
    Titulek: Re: Re: Hlasovat pro kvalitu
    Nezeptal byste se Langra, kdy půjdou Dalík s Večerkem na detektor lži? Dříve to odmítli s odůvodněním, že je policie v rukou socanů. Tak teď už by to šlo, ne?! Já jen aby třeba nebyla zase ostuda. Ten podrazák Kořistka vypadá, že se hodlá odvolávat. A v cizině možná ti soudci ani na tu moderní stranu žádné vazby nemají. Oni by snad i použili ty zákeřné odposlechy. :-)
    Ale abychom nerozmělňovali diskuzi, nezeptáme se pana Möllera, jestli chtěl být starostou? Viděl bych ho na radnici rád, ale chápu, aniž bych takovou "operaci" odsuzoval, že se někdo nechce vzdát mandátu. Všichni voliči by na to určitě neměli stejný pohled jako já. Pořád ale nechápu toho dalšího socialistu v radě. Pokud ovšem......no, počkám na to vyjádření.
    A pokud chtěl být starostou, proč nebyl lídrem kandidátky?
    To bych považoval za chybu, kterou by příště neměl opakovat.
    Já se před volbami domníval, že kandidátem na starostu strany SNK-ED je sl. Klimešová.

    Komentář ze dne: 16.11.2006 08:50:57     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - AJETOJŮHELE (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Hlasovat pro kvalitu
    Zdary Vojtíšku,nejsi náhodou bejvalej chovanec prognostáku?když tak všecho víš-co říkáš vládě národní shody-ODSS-KDU-ČSSD-ZE:To je ten správnej guláš-příště volím MARTANY!!!!

    Komentář ze dne: 16.11.2006 13:16:56     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vojtíšek (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Hlasovat pro kvalitu
    Analýzu bys chtěl, viď ?! Ale ne, já mám misionářský sklony pouze v noci. A nesyč tady, toho Langra nemusím (na můj vkus má moc simkaret a trousí tajný materiály kudy chodí), ale na vás nemá. Vy jste se nás natrápili víc. Mimochodem, z ministra obrany za ODS (v odstoupivší vládě) jsem nadšenej (Ten do vás vidí, co?! Uznej to, jevíš se férově!) S tím gulášem souhlasím, ale je to kouzlo nechtěného. Tam to bylo rozdaný sto na sto, ve Stříbře 8 ku 7mi (to v "komunistickejch" Kladrubech se jinak předvedli). Já se spíš bavím tanečky toho nejoblíbenějšího z chovanců Prognosťáku. V vaší vůle je na Hradě a teď nám, se 70ti procentní podporou občanů, předvádí svojí státnickou moudrost. Jedno je jistý, bude neodvratně znovu zvolen. Vsaď se! Vlastně, to je blbost. Ty to víš taky.

    Komentář ze dne: 16.11.2006 15:32:47     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - AJETOJŮHELE (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Hlasovat pro kvalitu
    Zanechme polemiku pol.dění v Čr.a vratmě se regionálnímu ,mám pocit, jakoby s.Strom napadl kůrovec-co ty na to analitiku?

    Komentář ze dne: 16.11.2006 16:23:08     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vojtíšek (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlasovat pro kvalitu
    Teda ty tomu Češtinovi taky dáváš zabrat, ale zrovna já se na tomhle nebudu točit. Kdo žije ve skleníku, nemá házet kamením. :-) Nevím, jak je to se soudruhem Stromem, ale také čekám, že se pan Möller vyjádří. Jenže nejsem tak netrpělivej jako ty. Profesionálové jsou již v úřadě, aktivisté musejí také pracovat. Uvidíme....

    Komentář ze dne: 16.11.2006 21:39:27     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Tomáš Möller
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlasovat pro kvalitu
    Chcete mé vyjádření? Tak tady je: ´
    Nikdy jsem ani já (ani kdokoliv jiný z kandidátky SNK-ED) netlačil na zvolené zastupitelky, aby odstoupily. Je to nesmysl. Klidně si to ověřte u nich samotných.
    Jestli bych v případě zvolení do zastupitelstva usiloval o pozici starosty nebo místostarosty? Ne. Moje rodina a profese by dostaly přednost.

    Komentář ze dne: 17.11.2006 09:59:16     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - HMM (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlasovat pro kvalitu
    Tak tomu nerikejme natlak, ale ferova nabidka a prosba o odstoupeni, ze....

    Komentář ze dne: 17.11.2006 14:29:27     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vojtíšek (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlasovat pro kvalitu
    Díky. Pro mne jasný. Konec dohadům. Přesto prosba. Příště, pokud Vám vydrží nadšení, jděte do voleb s kandidátem na starostu. Fandím Vám a držím palce.

    Komentář ze dne: 17.11.2006 12:51:04     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - AJETOJŮHLE (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlasovat pro kvalitu
    Vojtěchu promin,trochu jsem se zdržel -na cestě budování kapitalismu-Jo ta p.Klim. vůbec nemám představu jak vypadá,je to modelka,a nebo obyč.

    Komentář ze dne: 17.11.2006 14:46:00     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vojtěch (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlasovat pro kvalitu
    Vtipné, vtipné..... Jůhele, takhle se s tebou bavit nehodlám.
    Až se uklidníš, tak nám zase odhal něco ze svého nitra. A aniž bych vyhrožoval, nemysli si, že je tohle tak anonymní diskuze.
    Tak drž alespoň nějakou úroveň. Ten tenis moc dobře nehraješ.

    Komentář ze dne: 17.11.2006 15:56:21     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - AJETOJŮHELE (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlasovat pro kvalitu
    Tak mě to napiš potichu,at to nikdo neslyší,tenis jsem v životě nehrál -ty detektive.

    Komentář ze dne: 17.11.2006 16:52:41     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Vojtíšek Falmerů (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlasovat pro kvalitu
    To je dobře, protože jsem se bál, že s tebou chodím na pivo. Nicméně, ten můj požadavek platí.

    Komentář ze dne: 17.11.2006 18:57:10     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - AJETOJŮHELE (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlasovat pro kvalitu
    Vojto, že si rád ,že mě máš?- zbyl jsem poslední ,kdo má chut číst ty tvoje moudra-nák si nám voživ,jednu chvíli to vypadalo,že exneš..

    Komentář ze dne: 16.11.2006 22:11:44     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - LOTRANDO (@)
    Titulek:
    A zazvonil zvonec a pohádky je konec,dobrou noc???

    Komentář ze dne: 06.12.2006 21:05:53     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - BinLadin.ag (binladin.ag@centrum.cz)
    Titulek: Re:
    Jsem volič ODS. Bohužel po zhlédnutí volební kandidátky mé vyvolené strany jsem si uvědomil, že půjde jen o prospěcháře neschopné udělat cokoli pro mě rodné město, proto mi připadal můj hlas pro tuto stranu zbytečný a nevolil jsem. Jsem proto rád, že po hlasování se stal představitelem města pan M. Nenutil, i když je členem ČSSD. Podle mne je schopen město nadále rozvíjet a zviditelnit. Asi změním politickou orientaci pro příští komunální volby.

    Komentář ze dne: 08.11.2008 15:28:59     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    Panu Čestmíru Körtvelymu bych velmi rád doporučil, aby se někdy, až bude mít trochu volného času a nebude jej marnit kuželkami nebo křížením levice a pravice do kočkopsa, podíval na webovky http://www.spoluziaci.sk/login.php?did=v40491185e8 ad2bd3.06656170&classid=sk72467

    Komentář ze dne: 01.11.2016 08:52:46     Reagovat
    Autor: [wq123] - wq123 (kk24783670@163.com)
    Titulek:

    Čtenář

    Uživatelské jméno:

    Heslo:




    Registrace nového čtenáře!
    Info o registraci


    Novinky na Stříbro.net
    04.12.2011: Nové mapy
    Dnes byly zprovozněny nové mapy. Zobrazit lze jak klasickou, tak i leteckou nebo turistickou mapu. K dispozici je i zobrazení turistických tras a cyklotras.

    17.05.2011: Nefunkční kamera
    Omlouváme se za nefunkčnost webkamery v Benešově ul. Zjišťujeme důvody, proč nefunguje.

    03.01.2011: Nová webkamera
    Stříbrské webkamery byly rozšířeny o on-line pohled na pěší zónu v Benešově ulici.


    Nejnovější inzeráty
    Nejsou žádné inzeráty.

    Kalendář
    <<  Duben  >>
    PoÚtStČtSoNe
       1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30   

    Aktuální kurzy
    Ubytování Pelhřimov.

    Za obsah článku plně zodpovídá jeho autor a jeho názor nevyjadřuje postoj provozovatele. Převzetí materiálů je možné pouze se souhlasem autora.
    Tyto stránky provozuje občanské sdružení Stříbrští občané městu IČ: 26633345 a jsou vytvořeny prostřednictvím phpRS - redakčního systému.

    NAVRCHOLU.cz

    Pokud naleznete jakoukoliv chybu, dejte nám, prosím, vědět zde.
    optimalizace PageRank.cz